Dunk Ben bugün kadıköyden aldım :) Yazıcıoğlunun yanındaki pasaj diyim daha detayı kapıdaki arkadaşlar verir :D
Dunk 8 milyon pazarlıkla 6 ya düştü :D Ama içerde sadece bir dükkanda vardı anasını satiyim ne oyun ama be :)
Izecson dos Santo Liete Orjinal Mesajı Yazan: Dunk 8 milyon pazarlıkla 6 ya düştü :D Ama içerde sadece bir dükkanda vardı anasını satiyim ne oyun ama be :) oyun çok beklendi normaldir
bjkfan Orjinal Mesajı Yazan: bjkahmet hocam izmirde alan yokmu yawss. izmir'de bostanlı'da kumrucuların oradaki ps2 oyunları satan yerde var sanırım. vitrinde sürekli WE9'u gösteriyor.
bjkahmet Orjinal Mesajı Yazan: bjkfan izmir'de bostanlı'da kumrucuların oradaki ps2 oyunları satan yerde var sanırım. vitrinde sürekli WE9'u gösteriyor. eywallah kardeşim..çok yardımcı oldun
Eagle_Claw yaw nie eskişehirde oturuom yaw :,( :,( :,( :,( bi winningeleven9 yok her tarafını aradım üfffffffffffff yaaaaa