evet gercekten inanilmaz bir oyun olmus ve cooooooooooooook zorlasmis ama inanilmaz zevk veriyor.
örnegin onceki serilerde zayif bir takimla sampiyon olabiliyordun ama We9 öyle degil zayif takimi birakin güclü bir takimla 5 yildizda bile yenmek cok zor.
Eski serilerde topu hep oyuncu ceviriyordu ve hep baskili oyucu oluyordu ama simdi öyle degil CPU kafa kafa oynuyor üstelik yenik durumdayken topu inanilmaz ayakta tutuyor.
eskisi gibi rahat posuzyona giremiyorsunuz ara paslarida eskisi gibi defans oyncular yemiyor, iyi alan kapiyorlar.
KISACA özeliklerini yazayim
1. kaleciler inanilmaz güclü ve gercekci olmuz oyunu cok iyi takip ediyor ve ara paslarina iyi cikiyorlar.
2.oyun biraz hizli olmus (bana göre)
3 oyun inanilmaz zorlasmis böyleliklen Master lig cok zevkli oluyor ve ayni sekilde online de inanilmaz zevk verir
4 oyuncularin hareketleri ve sutlari inanilmaz derecede gercekci olmus
5 kafa toplari coook zor vurmak ayni sekilde CPU icinde gecerli,kafa toplari simdiye kadar hic bir PES ve WE serisinde bu kadar gercekti degildi.(topa futbolcular havalanisi ve vurus tarzi inanilmaz gercekci)
6 Grafik te fazla degisiklik yok biraz düzenleme yapmislar özelikle saha icinde deki garikleri biraz daha iyi olmus ( zaten garfikte anca bu kadar olur PS2 oldugu sürece)
7. oyunda takilmalar hic yok önce serisi gibi ceza icinde kalabalik oldugu zaman takilmalar oluyordu.
Ama simdi öyle degil ,nedenide ceza alanin icinde oldugu zaman seyrciler kale arkasinda bos görünüyor ve böylece grafik motoruna fazla yüklenme olmuyor.Bence cok iyi düsünülmüs bir olay. (bazi arkadaslar oyunda hata var diyecek ama öyle degil.
Simdi gelelim en önemli noktaya ONLINE bölümüne eger KONAMi nin dedigi gibiyse takilma olayi cözüldüyse bu sene bizi inanilmaz bir keyifli oyun bekliyor.