hakemlerle ilgili bir ayar varmı arkadaşlar? Ben dünya kupası oynarken, menüdeki ayarların hepsini tek tek rastgele değiştirdim(6 yıldızın olduğu yer).
Oyunu oynayınca basit fauller azaldı gibi geldi bana.
Bir de menüleri ingilizce görebileceğim resimler arıyorum. Oyunun ingilizcesini henüz edinemedim. Resimleri yayınlarsanız ya da bununla ilgili bir link verirseniz sevinirim.