Evet dün kuzenimde oynadım. Sadece iki maç yaptım gördüklerimi yazıyorum..... Arkadaşlar grafiklerde değişme yok. Hakeme itirazlarda nefes buharı gözüküyor. Futbolcular ın formaları dışarı çıkıyor.
Oynanabilirlik te çok değişiklik var. Top sürme zorlaştı. İlk kontrlde koşma tuşuna basarsanız çok açıyor ayağından. Kontroller çok iyi. Kafa vuruşları çok iyi süper vuruyolar. Şut vuruş tarzları süper......................Yanlız eksiklerde var...