Grafiklerin neresi kötü Allah aşkına.. Artı biz daha spiker de duymadık demodan dolayı. Grafikler ise çok süper değil ama oldukça net ve yeterli.. Futbolcu yüzleri neredeyse birebir çizilmiş. Uzaktan görüntülerinde bile çok rahat kim oldukları anlaşılabiliyor.. Tribünler ve çimler çok iyi olmasada Stadyumlar güzel olmuş. En azından oyun görüntü olarak Fifa'daki gibi yerde ışık kaynağı varmış gibi parlamıyo. :D Neyse sonuş olarak bu sene bizi çoğu yönüyle harika bir futbol oyunu bekliyor. Oyun ilk çıktıgında PES4'le aynı diye tepkiler gelirken, şimdi ne hikmettir , KONAMİ bu sene bir devrim yapacak diyenler çoğunlukta. :D İnsanlar oyunu oynadıkça aradaki büyük farkı gördüler tabii :)
Bu arada bugra seninle tanışıyomuyuz bi yerden :D:D