oyunda guzel walla we 9 cıktı oynadım walla baya guzel ama yadırgıyosun basta. Bu sefer oyun basıt gıbı olmus ogrenmesı kolay ama usta olması neredeyse ımkansız. Cok daha faazla dıkkatlı oynamak gerrekiyo. Oyle 1 adam aliim (ronaldinho,henry)gidiin calım atiim on aqdama vuriim gol olsun falan anca ruyalarımızı susler pes5 de tabii avrupa versıyonunu degistirmezlerse.Neyse en güzel yenilik heralde galatasaray takımının lisansının alınmıs olmasıdır heralde 100.yıl forması falan deli olmus canım... Walaa 28 ekımı nası beklıcez bılmıyorum.........