artık stadların cimlerini daha gercekci hale getrmek için cimler de yapıyorum arkadslar...ama cim kesim sekli deil sadece CİMLERi ama oyundakini editlemiorum kendim bastan yaratıyorum we cok daha gercekci duruo iste ilk iki çim çalısmam begenilrse - yorumlara göre istekte olursa bir cim patch yapmaı düsünüorum........tabi herkes isterse....bu arada unutmadan resimler jpg yani tam kalite diil bu halleri...sizn resimleri daha cabuk görmenz için jpg yaptm......


yorumlar?
NOT:1. çim nou camp
2. çim de san siro üzerinde denenmistir her stada uygulanabilr istege göre yada hepsine o farketmio.......
bu arada yetkililerden isteğim konumun adını Pir@t€ Forma We Saha Zemini(yada saha çimler-çim)çalısmaları olarak deistirmelreini istiorm ki yeni konu acmam gerekmez bölece... :)