yorumlar için saolun arkdslar zaten 2 kisi war barca için yorum yapan o ayrı mesele ...... :mad:
her nese dier arkdslar da yorumlarını yapar umarım ......
smdide man utd lacivert.............
normal............

3L.......

(we farkettiseniz artık (barca we man utdlerde yani) kaptanlık bandlarınıda editliorum...)