karizmatik_365 bence guzel bi site baksanız ya sitedeki hersey oyunla dolu bunu okuyanlar=haberler_burada.sitemynet.com'a girsin.ve konuk defterime mesaj yazsın.TESEKKURLER!!!!!!!:
karizmatik_365 Arkadaslar bu site gercekten mukemmel.......benim web sitem=haberler_burada.sitemynet.com...son dakkiaka uc buyuklerin moralleri ,oyun ve daha fazlası burada...ayrıca msnim=karizmatik_365@hotmail.com****galatasaraylılara selamhaberler_burada.sitemynet.com=tıklayın!!!!!!!!">http://haberlerburada.sitemynet.com>haberler_burada.sitemynet.com=tıklayın!!!!!!!!/a> **_ŞAMPiYON GALATASARAY_** :) :) !!!!!!! :hihi: :hihi: :hihi:
celikeins gta san andreası iki kez %100 bitirdim.ilkini 65 saat oynama süresi ile. ikincisini sırf son yaptığım görev END OF THE LINE olsun diye bitirdim. 47 saat oynama süresi sürdü .
MercilesS Bende bitirdim ama Yazın evde pinekleyeceğim için uzata uzata zevkini çıkararak bitirdim. Ayrıca iki de şifre kullandım. İkisi de aynı şifreydi 250K$ para şifresi :D Utanmıyorum yine olsa yine yaparım pişman deilim. Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ bencede yani yetkililer şununla bi ilgilenin burda reklam yapıp duruyor _CJ_ uçmuşuz. Eee tabi çocukta haklı bordo bere ile MSN'de sohbetler kavgalar tartışmalar derken kayış atmış haliyle :D
serromacher **vixe city de aldığın yerlerin görevlerini yapman daha zevkliydi ve oyunda görevler daha uzun olmalı görevler bitince yaklaşık %40 lık bi bölüm kalıyo ve bunu da yapmak içimden gelmiyo açıkçası. gizli görevler yerine daha etkili bişeyler düşünmeliler yok suyun altında inci bulucam da yok boya silicemde :D:D:D ölme eşşeğim ölme. ama yine de oyundan tat alıyosun bende hiç hile kullanmadın gta vicecityde de kullanmamıştım hile kullanınca oynamanın mantığı kalmıyo bana göre çünkü bi görevi eçmek için bazen kafayı yiyosunuz. Bu da ayrı bi tat bırakıyor ve bırakamıyorsunuz oyun. Saygılar...**
MercilesS Merak etme Uçuş görevini geçerken bayağı kafayı yedim hala tadı damağımda :D O günden beri damak zevkim bozuldu :D Bu arada oyunu bitirdim hala bölgeleri ele geçirmeye dewam ediyorum. Çünkü büyük bir ihtimalle tamamını ele geçirmeden ayrılırsam Groove Street'ten benim olan bölgelerede saldırıp alacaklar oraları :) O yüzden şimdilik sadece adam öldürüyom. Daha Zero'nun yanına gidemedim :(