ama bana vice citynin tadını vermedi görevler
vice citydeki görevler çok güzeldi
ve ayrıca oyunda sadece çete işleri vardı yani oyun çete savaşarından ibaretti
oysaki vice cityde büyük patron olabiliyoruz yani durum daha ciddiydi bu yüzden vice citydeki görevler daha güzeldi...