Ya CNN Turk diyen arkadaşlar galiba Reno taraftarları ben ömrümde bu kadar taraflı bir anlatım görmedim. Okay Karacan ve Serra Demirkol'un yerini kimse tutamaz. Bir yarışta Okay Karacan Fisicella'yı tuttuğunu söylemişti, fakat taraf tutmadı. Aynı şekilde yarışlardan önce Mobil 1 sunar diyodu (Mobil 1, Mclaren sponsorlarından biri) fakat yine taraflı anlatım yoktu. Bu seneye kadar Renodan hoşlana ben artık renodan nefret ediyorum. Sırf Cem Yılmaz yüzünden.