Talha86 NTV de CNN Türk te bu iş için biçilmiş kaftan. Ntv deki günler aklıma geldi de o zamanlar ekstra programlar yapmıyorlardı şimdi ki CNN Türk'te olduğu gibi.
LeMonde CNN türk boş abi boşşşş!98 ten beri f1 i serederim olum ya bunlar bişiy de anlamıyolar saçma saçma sorular soruyolar plotlara serra demirkol gibi bi eleman var ken ntvde gidiyolar cnn türk....dikkat edin ccnn türk bütün sene f1 f1 die bağıro başka yayınladığı bişiy yok çünküi....Kesinlikle NTV
kamil07 maçlarda güntekin onay ve murat kosova, f1 de okay karacan.... bunların 3 de çok iyi spikerler ben de kesinlikle NTV derim.
GOZİT Orjinal Mesajı Yazan: Talha86 NTV de CNN Türk te bu iş için biçilmiş kaftan. Ntv deki günler aklıma geldi de o zamanlar ekstra programlar yapmıyorlardı şimdi ki CNN Türk'te olduğu gibi. enazından ntv kaliteli yayın yapıyordu
Warrior NTV okay-karacan serra-demirkol tabiiki. bende bi ekre bile izlemedim cnn turk deyken. Yazacak başka bir şey bulamıyorum.Çünkü aklıma gelmiyor :)
Fa7 NE NTV SI ULAN! NBA VE F1 AYNI SAATE CAKISINCA NTV NBA GOSTERIYODU VE DAHA DASI HIC BI YARIS ONCESI SONRASI PROGRAM YAPMIYOR.. NTV DEMEYIN DE YESILCAM DEYIN!! MANTIKLI OLALIM. CNN IS THE BEST FOR FORMULA1 GET ME ? :cool:
Fa7 Orjinal Mesajı Yazan: kamil07 ankette de görüldüğü gibi 44 oydan 41i NTV diyor. bizim oylarlami olacak yayinlar sacmalamayin! 1once yazdigimi okuyun anlarsiniz :sly: HAKSIZMIYIM? :sly:
NR7 aslında FLASH ta yayınlansa çok geyiq olur artık kırmızı okla diyelim alonsunun arabasınıda kırmızı çembere almışlar we kocaman yazıo işte KAZANAN araba... :D