Orjinal Mesajı Yazan: wrod-o
valla neden öyle olduğunu bilmiyorum.sorun bende değil.
sorun formayı Graphic Studio kullanarak PNG formatına cevirip upload edersen çıkıyo. o yüzden PNG formatındaki formayı upload etmeden önce WE PD ile tekrar import ve export et sonra upload yap , böylece forma bütün browser larda görünür.. ;)
by wrod-o
