Black God kesinlikle katılıyorum , ya amacım bu ark.ları küçümsemek değil ama tadı nın kaçtığı aşikar çünkü gittikçe düşmeye başladı
wrod-o Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo olm cok ballisiniz lem ben malesef gordum :D :D :D uheuhe :D :D :D :D :D :D :D :meksika:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo olm cok ballisiniz lem ben malesef gordum :D :D :D uheuhe nasıl güzelmi bari mueheueh
FaTaL? hee formayı gördüm renkler olmuşta sanki başka bişeler daha olması gerek formada sade olmuş...
"nightwolf" abi firefox mu kullanmak lazım illa formanı gormek için 2 version koy ozaman coğumuz ie kullanıoruz