Arkadaşların radarsız da çok iyi oynadıklarından şüphemiz yok elbette.Fakat,sizinle aynı kalitede oynayan ve radarı da pekala kullanan bir oyuncunun sizi mat etmesi muhtemeldir.Yurtdışındaki forumları pek takip ediyor musunuz bilmiyorum ama turnuvalarda iyi dereceler elde etmiş olan oyuncular,röportajlarında kendini geliştirmek isteyen oyuncuların radar-saha(radar-field) ilişkisine önem vermeleri gerektiğini telkin ediyorlar.Kural basit:Boş alanda top sürerken gözünüz radarda,birebir mücadelede sahada.Bu şekilde rakibinizin verdiği açıkları,sprint yapan oyuncularınızı çok daha net bir şekilde görebilirsiniz.