burak35 şu radardan artık iyice bıktım devamlı gözüme batıyor.belkide birçok kişinin batıyordur.bunun oyunun içinden bi çözümü yok.peki bunu yok eden bi yama varsa bi zahmet buraya ekleyin...
mayazb Evet ya radarsız oynanmaz diye biliyordum ben bu oyun şahsen ben radarsız oynayamıyorum..Hemde hiç...
Venom Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Evet ya radarsız oynanmaz diye biliyordum ben bu oyun şahsen ben radarsız oynayamıyorum..Hemde hiç... bence de
burak35 akadaşlar bi taraftan radar bi taraftan radar zor oluyo.bu yüzden bulursanız bi zahmet ekleyin
burak35 arkadaşlar bi taraftan radar bi taraftan maça bak zor oluyo.bu yüzden bulursanız bi zahmet ekleyin
Venom Orjinal Mesajı Yazan: burak35 arkadaşlar bi taraftan radar bi taraftan maça bak zor oluyo.bu yüzden bulursanız bi zahmet ekleyin alışırsın hatta maça bile bakmazsın radardan oynarsın
babaihsan radarsız oynanır mı yaa o zaman uzun toplarda veya ara paslarında işinizi sansa bırakıyorsunuz demektir. önemli olan görerek oynamak. kızmayın bana benim görüsüm bu...! saygılar...!
burak35 niye kızalım sevgili kardeşim senin görüşün.belirtmişsin ama radarda olmadan takır takır oynuyorum arkadaşlar onuda söyleyim büyük konuşmak gibi olmasın ama japonlarla kapışırım:)
MeeK Orjinal Mesajı Yazan: burak35 niye kızalım sevgili kardeşim senin görüşün.belirtmişsin ama radarda olmadan takır takır oynuyorum arkadaşlar onuda söyleyim büyük konuşmak gibi olmasın ama japonlarla kapışırım:) Japonlarla kapışmak?? Gerçekten iddiaLı oLdu bence..
enesim arkadaşlar oyunu radarsız oynmak için ultimate patch yükleyin bir hatadan dolayı radar görünmüyo ama upgrate v1.0 kesinlikle yüklemeyin radarsız oynayın bi taşla iki kuş hem süper bir yama hemde radar yok :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
mesutsahin10 kardeşim ben sizin bu konuyu niye açtığınızı hiç anlamadım isteyen oyunun screen ayarlarından radarı kapatır yaw yamaya felan ne gerek var ki :confused:
burak35 SCREEN AYARLARINDAN OYUNDA RADAR KAPANMIYOR SEVGİLİ KARDEŞİM TRANSPARAN OLUYOR SADECE.BU YÜZDEN BU KONU AÇILDI YETERİNCE AYDINLATICI OLDUMU?
Fc_Antalya Arkadaşlar radarsız oynuyanlar ya uzun top ile ara pas yapmıyordur ya da bunları şansa-ezbere yapıyordur.Japonlarla bu halde kapışmayı düşünmek bile ilginç... Bu da bir görüş tabi...
Detailer Radarsız oynamam ayrıca japon maponda dinlemem bu oyun bir yerden sonra futbol zekasına kalıyor ki japonların kafası fazla basmaz
burak35 bugune kadar radarsız oynadım kabayaslak iyi oynayanlarla 1000 maç yaptıysa 950 almışımdır 45 berabere 5 tanede yenilgi felaket oynarım bunu lafla değil icraatla