xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machinenerden biliosun???? :sly: :sly: çünkü mod san andreas in üstüne kuruluyor
bogu333 abi zaten GTA sand andreas'ın yollarını karıştırıyodum simdi hepsi birleşmiş hayvan gibi harita olmuş. Abi koca mapı bi gün uğrassan hepsini gezemezsin.
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ çünkü mod san andreas in üstüne kuruluyor tamamda adamlar sadece haritaları birleştiriyorlar.Grafiklerle oynamıyorlar :sly:
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine tamamda adamlar sadece haritaları birleştiriyorlar.Grafiklerle oynamıyorlar :sly: sen nerden biliosun :sly:
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: Cr@zy_Child bence ole pek guzel olmaz :confused: aha bakın bana katılan bi kişi daha çıktı. ;)
Oguz Kagan Yahu siz daha önceki modları görmediniz mi hiç mesela vice city deki liberty city yaması gibi doğru araçlar karışık olacaktır yada yeni araçlar olur supra gibi yani grafikler karışık veya san andreas olur
celikeins Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ arkadaşım sen pc oyunu oynama ANLAMIYOSUN çünkü git atari felan oyna :applause: :applause:
ajan54 yama bir çıksa güzel olacak...Ben Andreasan sıkıldım hep aynı yerler :D :D :D oyun büyüdükçe dahada güzelleşir.
xxxxxxxxxxxxxxxx yama 2005 sonu 2006 başları çıkıcekmişvalla benim ağzımın suyu şimdiden akıyor vice city i özlemiştim onda ki atmosfer başka hiç bi gta da yakalanamadı bence