GTU Yani Grand Theft Ultra GTA III ve Vice Cityi San Andreasa birlestiren bir mod yani tüm bu eski iki oyundaki sehirler san andreasda olacak ve yepyeni bir oyun ve yepyeni bir hikaye olacakmis ama silahlar, araclar, karakterler degismeyecekmis, 2006 senesinde mod tamamlanacakmis. Bu sitede REKLAM DEĞİLDİR http://grandtheftultra.altervista.org yapimcinin resmi sitesi ingilizcesi veya italyancasi olanlar daha fazla bilgiye sahip olabilirler ayriyeten son olarak yeni oyunmu desem modmu desem ondan bir görüntü

:cool: