makaay dogru dio zaten gençlerliler bağırmaya yelteniyolar sonra bizim taraf bi başlıyo
gençlerliler kendi sesini zor duyuyo yani ama bencede geçen seneye göre daha fazla gençler taraftarı vardı ama fenerede yap kale arkasını 12 maratonu 20 gör bakalım o statda boş fener tribünü kalıyomu