Makaay'ın iyi temennilerinin inşallah tutması dileğiyle :) Maça yorumuma gelirsek; ilk 20-25 dk tempolu geçti. Daha sonra iki takım da sanki kitlenmiş gibi hücum yapamadı nerdeyse. G.Birliği'nin nadir ama tehlikeli atakları vardı. Fb ise özellikle 2.yarı hiç etkili olamadı.
Fb'yi incelersem. Defans yine kornerlerden ve savunma oyuncularının ileriye çıktığı organizasyonlardan dönen kontrataklarda, eksik göründü. Deniz'in defansta çok riskli hareketleri oldu(Özellikle 2.yarıda Volkan'la anlaşamadığı pozisyon). Bir avrupa takımı, bunu affeder sanmıyorum. Ataklarımızda ise, antremanlarda çalışıldığı belli pozisyonlar, oyuncunun ne yaptığına hiç bakılmadan yapılıyor. Yani ezbere oynadılar biraz. Takımın ise birden iyi başlayıp, kalan sürelerde etkisiz kalması, kondisyona bağlanır gibi. Umarım bütün eksikler giderilip, Avrupa'da ve Türkiye'de olması gereken yerlere gelir Fenerbahçe'miz...