tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Sen Ona Yapıyon Pek O Sana Yapıyor Mu İsterse yapmasın seviyosam herşeyi yapmaya hazırım...
ajan54 Ulen şimdi sevdiğim için yaşarım diyecem çok basit birşey olacak + ben kimseyi sevmiyorum ki :)
TeKiN uA Orjinal Mesajı Yazan: bcg_1905 Nedir o??? :) Msn De Anlatırım :) :) Yani Elimi Kıpırtdatmam Ama Cok İsterse Yaparım