Burakreis abi baktim hep ask hep ask dayanamadim bi konu daha actim...bakalim kim sevgilisi icin ne yapardi?Ben imzamdakini yaparim mesela...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis abi baktim hep ask hep ask dayanamadim bi konu daha actim...bakalim kim sevgilisi icin ne yapardi?Ben imzamdakini yaparim mesela... sevmiosun lan sen :D şaka yaparıs bişeler ayarlarıs :D
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: cracks sevmiosun lan sen :D şaka yaparıs bişeler ayarlarıs :D tabi lannn...hemde ölümüne...ufuk sana kiin fotosunu attimi? ;) :D
blueeda ikimizde yapıyoruz gerekli fedakarlıkları..en büyük fedakarlık var bi tane tabe ama yazmim şimdi hamit falan:)
taylan1991 Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Olm baharda geçti ne bu aşk meşk konuları böyle :) HArbiden makaay bende şimdi onu diyorum bu ne böyle abarttınız....Ama ben heralde sevgilim için en fazla ailemle kavga ederdim
SuperBamm beyler şu dakika itibariyle hiç bişey yapmıorum sevgilim için çünkü çok sıkı bir telefon kavgasından ayrıldık :,(,:,(:,(
juzam fenerbahçe-galatasary maçını izlemedim yaw şampiyonluk maçını ama akşam çok güzel maç yaptık nıhahahahah
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis tabi lannn...hemde ölümüne...ufuk sana kiin fotosunu attimi? ;) :D göndermedi foto... abla noluo anlat bakiim.işten gelince hemen buaya yazıosn :)