mirдňdд Kırmızı Kart Bence Çok Ağır bir karar oldu :sly: :sly: :sly: Beşiktaş'a nedense çok kolay kart verilebiliyor
PaoLo_RosSi çok ucuz bi kırmızı kart ve cordoba nın yoktan var ettiği bi gol diyecek bişey yok en azından yenilmedik ama koray mükemmel oynadı
GOZİT hakem resmen rezaletti ,çok yanlış yaptı k.erciyes te dakka başı kendini yere attı yeni çamur takım yetişiyor
Makaay Mactan önce bas bas bagırmıstım beraberlik diye dedigim cıktı.Macı izlemedim ama erciyes bu senenin sürpriz takımı olabilir...
orkunbjk Ali Tandoğan gibilerin Beşiktaş'ta yeri olmamalı. iyi futbolcu olabilir ama Beşiktaş forması giymek için adam gibi adam olmalı. Her sene 1-2 adam sakatlıyor. küfürde cabası.
GOZİT Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Ali hakeme küfretmiş. Hakem 'eyvallah' mı deseydi? ben maçı o kart pozisyonundan sonra açtım kart olayı hakkında bilgim yok.ben maç içindeki verdği kararları beğenmedim
Dunk Bende izledim maçı bjk 10 kişide kaldı hiç varlık gösteremedi(son 10 dakika o psikollojiyle farklıydı tabi)bencede verilen frikik biraz haksızıdı.Ali Tandoğanın ne deiğini bilimoyorum ama hakeme ok sert çıkıştı eğer küfür ettiyseki etmişe benziyor onun cezası kırmızı karttır