bu hangi kaleci ??
we işte 100. mesaj--- sert bi şekilde topu kapma mücadelesi
gelsin repler+++
we genç yıldız kaka .sağ arkadaki de kim ki?
ewet beyler bunlara yorum yokmu?
we son resim... mi acaba (yeni resimler bulursam gönderecem)
bu resimler verilmişti ozon zaten oyun çıkıcak 1-2 güne kadar:)
Orjinal Mesajı Yazan: ozon bu hangi kaleci ??
Orjinal Mesajı Yazan: ozon
isaksoon
Beyler elimde fazla resim var.Hepsini koymaya çalışıcam.+rep isterim haaa.:D
Umarım +rep verirsiniz.:)
Şimdilik yeter bu size.Yorumları bekliyorum
şu karlı stadyum harika bi şey
ewet güzel screenler repin hazır
Abi yarın daha screen yollicam.İsterseniz.
gönder
bide kaynağını yazsan bu resimlerin???
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: