Stadlardan ben gene çekeceğim sanırım..
Pesin stadlarındaki çimler oyun oynama zevkimi resmen bitiriyor benim için çünkü stadlardaki soluk renk içimi karartıyor ve pesin formalarındaki renkleride hicbir zaman doğru yapamıyorlar yani yama yüklemek gerekiyor ama yama yükledikten sonra resmen oyunu gerçek maçlarla karıştırıyor oluyorum.Bu oyundan zevk almayanları şu ana kadar hiç bir pesçi çözebilmis değil nedenini ama bence bir gün fifa futbol oyunlarından çekilecek..:)