teknoboy saolsan ginobili kardes senin sayende ilk defa frikikden gol attım :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
brkbjk ya çok kolay frikik atmakta ne var ceza sahasına yakın biryerdeysen vuruş gücünü ortala analooğu aşşağıya çek gol olsun
Detailer Öyle çokda kolay değil pes3'de çok daha kolaydı ayrıca 52'metreden frikik golüde bariz bir kaleci saçmalaması yoksa çok saçma bir gol olur herhalde.
psykofener ben kaleciyle bile gol atarım. hatta arkadaşlar beim için frikikleri penaltı gibi kullanıyor diyorlar.