teknoboy arkadaslar bu oyunda frikik atamıyorum lütfen yardım nasıl atmamı önerirsiniz tuslarla beraber yazarsanız sevinirim ok. fifa hiç kacırmıyorum ama pes siftagım bile yok
aydin1903 Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy arkadaslar bu oyunda frikik atamıyorum lütfen yardım nasıl atmamı önerirsiniz tuslarla beraber yazarsanız sevinirim ok. fifa hiç kacırmıyorum ama pes siftagım bile yok valla bende :,(
Sheva24 fifa da 5 yaşındaki kuzenim bile gol atar önemli olan pes de atmaktır.ben hep antrenmana girer frikik atardım artık pes de hiç kaçırmıyorum 52 metreden golüm var
Ahmetk46 **Yapacağın Şey mesela baraj sol tarafı kaleci sağ tarafı kapatıyor...Metre(mesela 25m)'yi Barajın kaleciye yakın olan kısmına getir veya direğe yakın olan kısmına (eğer Oyunpad'in varsa )Hafif bir şekilde tuşa dokun çek(1 sn)sonra oyuncu barajı aşırtır ve girer her zaman girmez tabi...Bir arkadaşım her zaman o şekilde atıyor..O şekişde vuruyor birisinin kafasına çarpıyor giriyor veya direk gol giriyor...**
aydin1903 Orjinal Mesajı Yazan: teknoboy o kardes üsküdardan bende beykozluyum hayatım üsküdarda geçti uskudarın neresi :)
Fingon Abi cok kolay ben %80 atıyom.Hep kaleciniin durduğu tarafa ileri tuşuna basılı tutarak vur.vuruş gücü ya tam ortada olsun ya da onu cok az gecsin.Yakından ise geriye basılı tutarak atmayı dene.Unutma ileri basılı tutarsan abanır geri basarsan yavaş atar.
Mc.Speedy http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46429 arkadaşlar bakın belki işinizi görür ....ömer(gsomer72) sende nerden attın 52 m yi sen bana 49 dediydin msn de hemde orta sahayı geçince sut tusuyla vuramassın....
Fingon Ha bişi unuttum bi de atarken(kalecinin üstüne vurcagın zaman)kale direği hangi yönde ise yön tuşlarından o yöne de basılı tutcan hadi kolay gelsin
teknoboy üsküdar merkezde bu arada arkadaslar cok saolun daha fazlaları varsa da söyleyin hemen deniyorum
teknoboy fingon kardes senin kini denedim ama malesef olmuyo umutsuz vaka :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(
kingsbladee joystik yani kardeş alırsan bence daha rahat oynarsın klavye işkencesi çekmezsin frikikler çok zor atılıyor çok gerçekçi her vurduğun girmez attığın zaman havalara uçarsın böyle olmalı her attığın girerse ne anlamı kalır training de alıştırma yapın faydası olur anlatımlı ve uygulamalı yapılışı mevcuttur
teknoboy olmuyor be kardes cok denedim ama yok bu arada kolda var ama yine olmuyor hatta kolda daha zorrrrrrrrrr
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46429 arkadaşlar bakın belki işinizi görür ....ömer(gsomer72) sende nerden attın 52 m yi sen bana 49 dediydin msn de hemde orta sahayı geçince sut tusuyla vuramassın.... 52 metre orta sahayı geçmemişki orta sahadan kaleye çapraz olunca 50 metrenin üstünde olabilir uzaklık kaleden orta noktaya uzaklık 50 metre ama çaprazda ise 56 metre bile oluyor
chessfirst ARkadaşlar ceza sahasına yakın yerlerde: Geri ye basıp derecede çizgiyi az geçirip topa vurduktan sonra falsol verin. ceza sahasına çok uzak yerlerde: İleri tuşuna basıp vurduktan sonra falsol verin. Biraz uğraştıktan sonra eminim iyi atarsınız
ginobili arkadaş kaleye çok yakın hemen ceza sahası dışında isen barajın üsüinden orta yapma tuşunu çok az doldurarak kesin gol atarsın.daha uzaktan kalecinin kapadığı köşeye sert şut atarsan direge dogru.kaleci kıpırdamaz bile.ayrıca barajın üstünden şutu tam yarıda doldurup yön tuşunuda aşşaı olarak basarsan barajın üstündn yavaş firikik atar.o da %90 gol olur.saygılar
Fr€Z€ 20 metreye kadarsa kalecinin olmadıgı köşeye orta tuşuyla dokun ama çok değil azıcık birşey eğer bunu ayarlarsan gol olur 20 metreden dha fazla ise Ahmet46 nın dediğini yap garanti olur..