R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Witch-King bence liberty cityi boşverin adamlar orjinali yapmamaışlarsa bi bildikleri vardır ama liberty cityi çok istiyosanız gta3 alın oynayın... Haklısın dostum :) zaten Liberty City'yi hiç sevmemiştim, içim kararıyordu :p
celikeins onu eklemeye çalışsalar oyunun boyutu 500mb kadarartardı ve oyun kötü gözükürdü san andreas ve biraz yakınında liberty city