FROM-----------celikeins----------
Liberty City'e gitmenin kolay yolu:
1-Ekteki teleporterı unzip yapın.
2-sonra teleporterı açın.oyunu da açın.
3-kaydetme yerinden dışarı çıkın. İlk teleportta dışarda olmanız lazım.
4-GYMGANTON u işaretleyerek teleport olun.GYM in içine girin.
5-İçerdeki 4 kişiyi de öldürün.
6-Sonra ""ROCKETMAN"" hilesini yazarak jetpackli olun.
7-Jetpack ile içeri girdiğiniz kapının yanındaki köşeden yükselin.
8-Birden GYM in üstüne çıkcaksınız.GYMin üstünde durun.
Oyunu simge durumuna küçültüp, teleportta ''sariişareti'' seçin.Teleport olun.
9-Yanınızda sarı işaret görceksiniz. Jetpacki bırakmak için ENTER a basın.
Sarı yerden içeri girmiş olacaksınız.Garaj kapıları olan bir yere gelmiş olacaksınız.
10-Son olarak Liberty Cityde Marco's Bistro'nun içine girmek istiyorsanız:
***MARCOSBISTROİÇİ ni seçip teleport olun.
Libert City nin Marco'ya yakın kısmını görmek istiyorsan:
***MARCOSBISTROONÜ nü seçip teleport olun.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NOTLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a) Hile olduğu için görev yapmadan bunu yapın.Yaptıktan sonra da kaydetmeyin. !!!!!
b) Liberty City de bazı yerler sadece görünüyor.Yani oraya gittiğinizde boşluğa düşersiniz. !!!!!
c) Sadece görünen yerleri anlamak için oraya ateş atın.Kurşun sekerse boşluğa düşmessiniz. !!!!
d) Liberty City de ilk dört yol ağzından sonra ne ileriye gidin ne sağa ne de sola. !!!!
Çünkü oraları boşluk!!! !!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!