Öncelikle Kura çekilmeden hedef koymak yanlış olur. Bu Yanlışı Camiamız geçen sene yapmışdı ama bu sene herkes daha temkinli. Kimse kura çekilmeden hedef göstermiyor. Her ne kadar da mükemmel takım olabilirsek (benzetme) olalım sonuçta 4.torbaya giriyoruz. Real Madrid ile Juventus(ki Juve büyük olasılıkla 2. torbada) çıkarsa ne olacak ??? Ayrıca geçen sezon gibi 2. torbadan gelen takımı küçümseme gafletinde bulunursak hiç şansımız olmaz. Geçen yıl tüm medya nedense Kurada Lyon çıkınca çantada keklik gördü. Ama o lyon geçen sene CL'de PSV ile en top oynayan 2 takımdan biriydi bence.
Artık takımla beraber biz taraftarlarında tecrübe kazanması şart. Bizim için önemli olan CL ye katılabilmek olmalı. Unutulmamalı ki bu katılımlar süreklilik sağladıkça puanlar toplayıp torbalar atlayacağız. O zaman da kura çekilmeden tahminlerde bulunabileceğiz.
Bu seneye gelince;
iyimser yönden bakarsak iyi bir kurayla (ki geçen seneki kuradan kesinlikle daha iyi bir kura olmalı) 2. tura çıkabiliriz. Bu ne süpriz olur nede büyük bir başarı. CL Formatında ise grupu lider bitirinler 2. turda diğer grup 2.lerinden biriyle eşleşiyor. Gruptan çıkmak demek ilk 2 ye girmek demek. Eğer ilk 2 de yer alırsak 1. olma şansımızda %50 demektir. Eğer Gruptan lider çıkarsak Çeyrek finali bile görebiliriz.
Kötümser tarafından bakarsak; Yine en kötü ihtimal grubu 3. bitirip UEFA'ya düşeriz. Orada da grubunu 2. bitiren bir UEFA takımıyla eşleşeceğiz. Yine Zaragosa ayarında bir takım gelir tahminindeyim. Ama 2 sene üst üste CL de 2. tura çıkamayan Fenerbahçe Bu sefer tüm imkanlarıyla UEFA'ya asılır ve en azından bir çeyrek Final görür. Hatta geçen sene gibi süprizler olur ve Fenerbahçe bu süprizlerin dışında kalırsa Final bile görebilir.