olurmu ya kuramışmışmış böle olursa sı,onuç sıfır olur eğer takımın kendine güveni varsa önüne geleni devirir.olasılıkla olamz iş öle.
ben inanmıyorum avrupa başarısına fenerliyimde neden defansımız çok kötü deniz ve luciano
bakmayın luciano ilerde yaptığı atılarla defansıf yönündeki eksikleri görülmyor ilerde golde attığı için ama defans çok hata yapıyor deniz-luciano ben bu ikisi oynarken saç baş yoldurur çok. çok kaliteli bi stoper almadılar gittiler.be. :,(
her ara ve yan top tehlike oluyor. luciano hep adamı kaçırıyor tutmuyor denizde ne kademe var ne markaj çok dandik geldiğinide istemiyordum zaten. önder çok ii bana göre yıldız adayı ii çalışırsada.yalan mı?