Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM
ne olursan ol yine gel(bundan önce bişeler daha diyordu Mevlana orasını bilemiycem)
gel, gel...yine gel.
kafir, mecusi, putperest olsan da yine gel.
bizim dergahımız umutsuzluk dergahı değildir.
yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel..
böyleydi:)