Engin-gs "I wanna know God's thought , the rest are details" "Allah'ın düşüncesi(ne düşündüğünü) bilmek isterdim , gerisi detaydır" Çok güzel söz. Ha bu arada Einstein söylemiş.
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay aşk bir sudur iç iç kudur :D:D bu saatte aklıma bu geldi zaten senin akl1na hep böle seyler gelir :D
ufuk_abay Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis zaten senin akl1na hep böle seyler gelir :D başka ne gelcek olm :D
ufuk_abay Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis adam felsefe demis olum düsün iste aşktan başka bişi gelmio aklıma şuan :D
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: Exvision "Bir dost için ölmek zor değil.Ölünecek dostu bulmak zordur" abi bu baya gzldi..ama benm aklima glmiyr hiç...
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL kardeşim sana güveniorum öle harbi imzan mükemmel saol bu imza bende bişeyler anımsattığı için kullanıyorum zaten...
tolgajk felsefe sevmem anlamsız gelir felsefeyi falan ne düşünüon ölecen zaten göz açıp kapayıncaya kadar yaşa işte hayatını (gerçi buda bi felsefe ama buda benim felsefem olsun :) )
cracks benim para para para llafım nie silindi onu anlamadım.gerçekten o felsefikbi söz dilmi !! para para para