cracks Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis aynen abi geceleri tam bir kurt adam oluyorum.bazen kendimi bile taniyamiyorm :D gecelerin uşağuyum ben :D rizeliyim ya ondan.çocuu diil uşauyum.(ama burnum filan uzun diil normal :D)
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay sallamam olum uzun olsada farketmez sevios birbirimizi :D:D aman nazar deymesin.tek yastikta kocayin :D :D :p
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: cracks gecelerin uşağuyum ben :D rizeliyim ya ondan.çocuu diil uşauyum.(ama burnum filan uzun diil normal :D) abi konu raydan çiti iyice.bende trabzonluyum ama benim burnumda uzun diil :D
Burakreis yaa bende istanbulluyum ama memleket trabzon zaten hiç kimse benim trabzonlu olduguma inanmiyr.evlatlim galiba :( :p :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis yaa bende istanbulluyum ama memleket trabzon zaten hiç kimse benim trabzonlu olduguma inanmiyr.evlatlim galiba :( :p :D bende sendenim ama bana inanıoalr :D
Burakreis istanbulun neresindesin?bn istanbul bkrköyde dogmusm dediklerine göre ama yarin anlariz.ama bence kesin bkrköyde dogmusumdur belli degilmi? :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis ama iste bana inanmiyorlar.yok abi ben garanti evlatl0g0m.yarin DNA testi yaptircam :D se onu yama inanmolarsa kesin ve tek çözüm...estetig.:D burnunu uzatcan.e tabi kızlar bakmıcak ama inancaklar muahaha :D