Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis
harbiya konu ney biz neyi konusuyorz baya geyik oldu.belki saat gec oldu ondandir.dolunayda yok ama... :)
geceleri bana bişe oluo coşuom(yanlış anlamak yok:D)
edittt:salla ufuk sallaaaa güzel dünya hayatını yaşaa.:D uzun muzun bişe olmaass (sallaaaaaaaaaaaa :D)