Arkadaşlar böyle bir konuya gerek yok.Herkes gercekleri görmüstür artık heralde.Daha fazla insanları karalamayalım her ne kadar yaptıkları şey yanlıs olsa da.Kendisi suan siteden uzaklastırıldı.Belki 4. yada 5. üyeliği ile hala aramızda dolasıyor hatta burda baska bir nick ile BORDO BERE yi eleştiriyor olabilir.Ama uzatmanın daha fazla mantığı yok.Herkese iyi oyunlar...