Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
GS forumuna sadece gs liler yazacak diye bir kural yok.Arkadaşın yaptığı yanlıs da olsa böyle bir tabir kullanamazsın.Hele hele sitemizde görevli birisi asla bu tip bir üslup kullanamaz.Tartısmayı uzatmazsanız daha hayırlı olur herkes için...
amirim ya amirim ya allahım amirimi tartışamalara son vesin bide güzel cvp yazsın die yaratmış yau :D
ya beeler gerçekten biraz diikkkatli msjlar atalım.sizde medyanın galatasarayı yıpratma haberlerine alet oluyorsunuz.ama hiç bi zaman galatasarı yokedemeyeceksiniz.
bu arada nie biz başka takımların forumlarına girmicezki..giricez tabi...ama öle msjlarla orayı birbirine sokmak yanlış