yeni basladim, bu kacinci ya :D
ama dogrusunu söylemek gerekirse, hic bikmadim bu oyundan, hergün oynuyorum :=)
Artik Fenerbahcede canim sikilmaya baslamisti, 2.lig b kategorisinde Zonguldakspor ile yeni basladim, orada basarili olamadim, simdi MERINOSSPOR'un basindayim. ilk 2 senede basarili sayilmaz, ama ligi hep ortalarinda bitirdik, allahin izniyle 3. yilimizda 2.lig a kategorisine cikmak istiyoruz. suan ligin altinci sirasinda ve birinci'den 5 puan gerideyiz..