Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs
Bugün içtim hiç bir farkı yoktu. Sırf milleti kandırmak ve para tuzağına düşürmek için yapılan bişey diye düşünüyorum.
ben daha denemedim ama
dediklerin doğru bence de
böyle şeyleri ülker de çok yapıyo
bir malı satamayınca aynı malı
farklı isimde çıkarıyo!!!