CarlosSantana beyler pepsi blue çıktı diyolar yaklaşık 3 hafta oluyo ya ben daha içmeyi bırakın 1 kere bile görmedim boyalı diyolar zaten hiç içen veya gören oldu mu aranızda? içen varsa tadının pepsiden farkı var mı?
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana beyler pepsi blue çıktı diyolar yaklaşık 3 hafta oluyo ya ben daha içmeyi bırakın 1 kere bile görmedim boyalı diyolar zaten hiç içen veya gören oldu mu aranızda? içen varsa tadının pepsiden farkı var mı? abi bide sen istnbldamısın ben bide aydındaım bura glene kdr yıllar gecer :D
juzam bu forumu okurkene rastgeldi o sırada pepsi blue içiyodum buda ben ve sevgili pepsi blue :cool: :eek: :hihi: :drooling: :sly: :p
HellscreaM Ben içtim baba çok güzel herkese tavsiye derim 1 litretyi devirdim walla sonra karın agrısı cektim o ayrı. :)
ufuk_abay ben içtim ama bi fark göremedim ama dediğiniz gibi şbende coka cola bardağı var onunla pepsi içiom bide mavi olunca accaip şekil oluyo :D
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: juzam bu forumu okurkene rastgeldi o sırada pepsi blue içiyodum buda ben ve sevgili pepsi blue :cool: :eek: :hihi: :drooling: :sly: :p zuh-zuh-zaaaaaaa
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Kola koladır ya boşverin blue yu red i için bulduğunuz kolayı için aga konuştu :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Kola koladır ya boşverin blue yu red i için bulduğunuz kolayı için saldırın diyosun yani :D:D:D:D
The Groove ewt beyler normal koladan hiçbir farkı yoq.Zaten şişesindede "AYNI PEPSİ SADECE MAVİ" die yazıo yaa tad olarak içinde bi ilaç war snki ama şeffaf bardakta içince şekil oluo O tat ise içindeki mavi rengini veren kimyasalın tadı.