ufuk_abay dostum o bmw yi bana yollayabilirmisin hastayım o arabaya msn im ufuk_abay@hotmail.com işte manzaralarr: vee diğerii
CANARY 54 Orjinal Mesajı Yazan: PulC alın baba güzel manzara :D ilki şaka daha güzel :D Birader ilkinin yanında öbür manzara sönük kalımış vallaha :D :D Koymasanda olurdu hani :D :D