burda beğendiğimiz manzara resimlerini koyalım ilk ben başlıyayım bari
Biraz değişik.Ama güzel bir manzara.Las Vegas Sular Altınd.:D:D:D
Bir YUNUS balığı
ve güzel bir uçak resmi
gökhan kardesim.o bir köpek balıgı deil.YUNUS BALIGI ;)
ya herneyse işte:D:D
lütfen milleti kandırmayalım :D
tamam abi düzeltiyim
Bu fotoğrafı dağın tepesinden çektim :hihi:
Bu fotografı dağın tepesinden çektim
pardon ya 2 defa göndermişim affınıza sığınıyom :(
hileci herif seni :P
:D:D:D hahaahahha
sahtekar! FAKE Çİ :D
ben mi
ekmek kuran çarpsın ki gerçek
şaka yapıolar yaw :D:D:D:D
evt kardeş heyecanlanma hemen:)
alın baba güzel manzara :D ilki şaka daha güzel :D
Bu da manzara sayılır :p
Orjinal Mesajı Yazan: gokhan_gokhan
ilk resimde oyundaki perspektif hatasını görüyoruz.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: