scarface1023 Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay gta san andreastaki karakterimiz CJ in yerine sadettin teksoyu koyalım zhauhahua :D zhahahuahuahuhGüsel espiri.:D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay gta san andreastaki karakterimiz CJ in yerine sadettin teksoyu koyalım zhauhahua :D muhahahahhahahah super yaa :D :D :D sadettin teksoy skini bilen varmı :D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ skini mi abi ayıp ya zuhahhahahhahha arkdslar supersiniz yaa :D :D :D
ufuk_abay arkadaşlar 5 dakkaya kadar cj olucak sadettin teksoy bekleyin.. oldu evet işte link: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=48713 not:çok acele yaptım uğraşmadım
__JackaL__ Arkadaşlar yoksa bu oyun hayalet avcıları, gizem avcısı veya Indiana Johnsa falanda bize GTA:SA diye yutturdular mı???
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: Celo Arkadaşlar yoksa bu oyun hayalet avcıları, gizem avcısı veya Indiana Johns falanda bize GTA:SA diye yutturdular mı??? :D :D :D :D :D :D Olabilir
F1 Team Arkadaşlar bırakın gizemli gölü etrafınıza dikkatli bakın geceleyin ağaçların her tarafı yemyeşil :eek: Fotosunu çektim ama fotografta ağaçlar normal çıktı :,( Bende sildim
xxxxxxxxxxxxxxxx e ne war bunda ya oyundaki bi hata işte her şeyi bakıın bu bir gizem diye göstermeye çalışmayın allah allah ya
PulC cj haklı. benimde bikeresinde bi hatadan dolayı güneş denizin içindeydi. budamı gizem? yau arkadaşlar bırakın allah aşkına. tamam harbiden bişey bulursanız eyvallah ama ufak tefek oyun hataları yüzünden kaynaklanan şeyleri gizem die buraya yazmaın.lütfen.