celikeins bu göle arabayı yarıya kadar sokun arabanın göl içindeki tarafı gözükmüyor. geceleyin gölün etrafındaki bir taş ışık saçıyorC:Documents and SettingsUSeRBelgelerimResimlerima.bmp
scarface1023 Abi yok resim cıkmıyo.Sen bana yolla.scarface1023@gmail.com (msn) Ben apload yapim. ;);)
BORDO BERE biraz daha büyük haritadan gösterin arkadalar.pek anlasılmıyor.ayrıca ne var burda tam olarak?
aRiZen arkadaslar bence arabanın kaybolmasının sebebi golun normal deniz suu diilde daa cok bataklık gibi olması ama bu teori cj in suda gorunmesiyle curutuluyor :) ayrıca sua dalınca arabanın geri kalanını gorebilionuz walla cozemedim
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: BORDO BERE TAŞ falan parlıyormuş.dogrumu? abi ona gece diolar daa gece gidemedim
BORDO BERE ulan oyunda gangsta lıgı bıraktık.asmayı kesmeyi bicmeyi bıraktık yok gizemli göl,yok ufo,yok hayalet.SONUMUZ HIC HAYRA ALAMET DEGİL,HABERINIZ OLSUN :D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: BORDO BERE ulan oyunda gangsta lıgı bıraktık.asmayı kesmeyi bicmeyi bıraktık yok gizemli göl,yok ufo,yok hayalet.SONUMUZ HIC HAYRA ALAMET DEGİL,HABERINIZ OLSUN :D zuhahhahaahh :D doru abi sır kapısına dondu bu iş