MercilesS sağol kardeş gerçekten ihtiyacım vardı Hangisine teşekkür ediyosun American.gxt'ye mi yoksa Font dosyasına mı?
mcankandemir **bende teşekkür ederim yani kendi adıma diil ben yedek almıştım da site adına teşekkür ediorum :D**
mcankandemir **beni site adına dedim de siz şimdi sen admin misin nie site adına teşekkür edion demein ben lazım olan arkadaşlar için teşekkür ediom**
tarantula500 Arkadaşım link gitmiş galiba!.. Dosyaya çok ihtiyacım var Biri gönderirse çok sevinirim.