Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_
tamamda upload eden mercliess anlamadım ? nasıl celikeins oluyo
Ben sadece ingilizce dil dosyasını upload ettim celikeinsin upload ettiği font dosyası.
Orjinal Mesajı Yazan:
dostum oyunu açtım ve bişey dikkatimi çekti.oyun biraz agır gidiyo.yav hani varya işte 800*600 ,detail = low filan....onlar nerden ayarlanıyo?
Öncelikle belirtmeliyim ki bu konunun yeri burası deil forumu biraz araştırsan bulabilirdin sorunun cevabını. Ama madem sordun kısa bir cevap vereyim.
Senin GTA SA Türkçe mi bilmiyorum ama ben Türkçe olanından anlatayım.
Ayarlar==>Görüntü Ayarları==> Advanced