CombocuTR Bu oyun benim bilgisayarda vardı.Ben hepsini soydum(Zor olmuştu):D En güzeli kumral olandı(ORTADAKİ) :hihi:
cracks ya 12000 yaptım ben bikere ondada resim ilerlememişti.2. resimde donmuştu.ama göğüsler flna offf :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi ben 12600 yaptım deişik bişey yazdı ama hepsini çıkarmadı SS SS SS SS SS SS SS :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR SS koyunda inanalım arkadaşlar. Hem hangi kız favoriniz bilelim bakalım ya 1. kız en kolayı 2. kız biraz zor orta yani 3. kız en zor..ben 1. kızda 12000 yaptım :D
NecromanceR Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin necro sende az değilsin söle bakiim kaç saat uğraştın bunları açmak için.. :) 3 hatun için toplam 10 kere denemişimdir en fazla. CS den kaynaklanan reflexler mevcud
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: cracks işte yılın oyunu... :D nekadar fazla bira şişesi okadar soyunuş :D işte">http://www.kraloyun.com/index.php?nav=oyun&cat_id=6&gam_id=242>işteyılın azdıran(coşturan) oyunu :D aga böyle oyunlar ruh ssağlığmızı bozuyho :D :D :D :D :D :D