Orjinal Mesajı Yazan: Scifo7
1-Kadrolar ve taktikler güncellensin
2-Bütün takımların yeni sezon formaları yapılsın
aynen katiliyorum..
6 Yildizda TSL'i oynuyorum ve durum aynen söyle..
.....Takim..................O.....G....B.....M....AG...YG......P.....Av
1.Besiktas................12....11....0.....1....36.....2......33....34
2.Galatasaray...........12....11....0.....1....33......2.....33....31
3.Fenerbahce(Ben)...12....10....2.....0....26.....2......32....24
3 büyükler disindaki takimlar sizce de cok zayif degiller mi? Galatasarayi ben yendim onlarda besiktasi yendi yoksa 3 büyüklerin yenilmesi imkansiz gibi birsey.. sizden ricam kadrolarin daha iyi ayarlanmasi, konya ve genclerde cogu türk oyuncu siyahiydi ;).. Kolay gelsin.. Basarilara..