ya benim dikkatimi ceken eksikler;
1))spiker daha cok futbolcu ismi soylemeli,yani ne biliim 4 buyuklerin kini soylesin en azindan,sadece 4 buyukten 3 bilemedin 4 kisinin kini soyluo
2))Besiktas formasini yeniden yapin,cunku sponsorumuz turkcell degil artik cola-turka
3))Kadrolari zaten biliosunuz
4)) Spiker macin icinde bazi seyleri yanlis soyluo mesela,topun kalenin sagindan solundan cikmasi tamamen ters soylenio,ufak bi ayrinti ama olsun..
Benim aklima gelenler bu kadar geldikce yazarim...