The Groove Orjinal Mesajı Yazan: MercilesS Basket oyananıyoda acaba rakipli oynanıyormu deneyen var mı? Benim denemek için hiç vaktim olmadı da. hayır oynanmıyor.ama bi tuşa basınca görev gibi basket oynayabiliyosun
Dunk evet o basket sahasında bir tuşa basınca kırmızı noktalar veriyor o noktalardan atman gerekior.Belli bir süre veriyor her attında 10 saniye daha ekliyor ama cj basket oynarken çok ağaır olduğundan o 10 sniyeyi yolda kaybediyoz :)
gokhan_gokhan ewet sweet inevinin yanında war bazı tuşlarlada topu parmağında çevirme kolları arasından geçirmede war
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: gokhan_gokhan ewet sweet inevinin yanında war bazı tuşlarlada topu parmağında çevirme kolları arasından geçirmede war bazı tuşlar değil,topla mal mal hiç hareket etmazsen de yapıo o hareketleri.
*EmPeRoR* efet ben de oynadim basket kosup potanin altinda space basin smaç basar,num 1 challenge mod,ates tusu topu parmaginda çevirme,rakip yoq hatirladiklarim bunlar;)
xxxxxxxxxxxxxxxx shift ve ctrl hareket tuşları mouse un ortasındaki tekerleğe basarsanız challenge mod
Maxpayne1905 arkadaşlar şu basketbolu ben oynamadım göremedim bile haritası varmı bunun haritasını yayınlarsanız sevinirim saygılar
ahmetaydın max payne, johnson un evinden çıkıp biraz gezinirsen yakınlarda biyerde olacak oynamak için iki sahanın birinde olan topun önünde dur enter a bas. oyun başlar smaç basmanın yolu yöntuşlarına basılı tutarak (yandan bir şekilde) left shift e bas.